Ovidijus Ringys

Gimimo metai: 1992 m. 
Ūgis: 168 cm
Svoris: 94 kg
Patirtis: Asmeninis treneris 4+ metai sporto klube ir 8 metai kultūrizme.
Laimėjimai/išsilavinimas:
1.
Europos, Baltijos šalių, Lietuvos jaunimo iki 23 metų kultūrizmo čempionas.
2.
Gausybės tarptautinių varžybų prizininkas ir nugalėtojas.
3. Klaipėdos universitete baigiau kūno kultūros ir sporto pedagogikos studijas, kur įgijau aukštąjį išsilavinimą.
4. Pastoviai vykstu stažuotis į įvairius seminarus ne tik apie sportą, bet ir žmogaus sveikatinimą.

1. Kodėl būtent asmeninis treneris?
Nuo pat vaikystės aktyviai sportuoju, būdamas 6-ių metų pradėjau lankyti lengvąją atletiką, 17 metų pradėjau užsiiminėti kultūrizmu, 18-os sudalyvavau pirmose kultūrizmo varžybose, todėl sportas įaugęs į mano kraują ir be jo neįsivaizduoju savo gyvenimo.

2. Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?
Kliento pasiekimai, tai ir mano pasiekimai. Asmeninio trenerio darbui atiduodu save 100 procentų, todėl kaip ir aš pats negaliu netobulėti kaip asmeninis treneris, taip ir mano klientai negali neturėt pasiekimų.

3. Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?
Dar vaikystėje lankydamas lengvąją atletiką turėjau pažintį su svarmenimis, o sporto salėje pirmą kartą apsilankiau būdamas 16-os metų.

4. Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?
Pradžioje jautėsi diskomfortas, nes nebuvo aišku nuo ko pradėti ir ką daryti.

5. Ką patartumėte naujokams?
Atėjus į sporto klubą drąsiai kreipkitės į asmeninį trenerį pagalbos, kad supažindintų su aplinka, treniruokliais. Negalvokite, kad matyta informacija internete yra vertingesnė už dirbančio asmeninio trenerio žinias.

6. Kiek kartų sportuojate per savaitę?
5-6 kartai per savaitę, tačiau tiek nerekomenduočiau sportuoti kitiems, nes tam jau reikia turėti atitinkamą patirtį. Kūnas ir protas turi būti paruoštas tam.

7. Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?
Stengiuosi neišskirti kas patinka, o kas ne, bet turbūt mėgstamiausia kūno dalis treniruoti – pečiai.

8. Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?
Su visais klientais yra atitinkamai sunku, tačiau prisitaikau, susibendraujam ir taip surandam tikslą, kuris veda žmogų į priekį.

9. Motyvacinė frazė.
Niekas nieko už ačiū neduoda, jei kažko nori, dirbk ir užsitarnauk, kad gautum tai ko nori.