Natas Akmanavičius

Gimimo metai: 1996 m.
Ūgis: 176 cm
Svoris: 76 kg
Patirtis: 12 metų profesionalių sambo imtynių , taip pat turiu patirties combat sambo, esu dalyvavęs ne vienose varžybose. Asmeninis treneris jau 2 metus.
Laimėjimai/Išsilavinimas: 
1.
Daugkartinis Lietuvos Sambo jaunių čempionas.
2. Lietuvos sambo jaunimo čempionas ir vicečempionas.
3. Lietuvos MMA vicečempionas.
4. Daugkartinis sambo imtyniu tarptaurinių turnyru nugalėtojas ir prizininkas .
5. Europos Sąjungos Sambo Vicečempionas
6. Pasaulio sambo čempionate likęs 5 vietoje.

1. Kodėl pasirinkote trenerio kelią?

Pasirinkau asmeninio trenerio kelią jau senai, nes vaikystėje visada svajojau tapti treneriu, pats nuo mažens pradėjau profesionaliai užsiiminėti imtynėmis ir tai duoda savo vaisių į ateitį, kadangi laikui bėgant pažinti savo kūną darosi vis įdomiau su kiekviena diena. Pradėjau domėtis treniravimo technikos nuo 18 metų, po mokyklos įstojau į Klaipedos universitetą, ten baigiau Psichologiją, kuri taip pat siejama su sportu. Vėliau baigiau dietologiją Vilniuje, ir dabar šiuo metu esu baigęs masažisto specialybę, tai labai viskas plačiai siejama su treneriu.

2. Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Kliento pasiekti rezultatai rodo kiek tu pats gali sudaryti individualizuotai programą ir kaip gali ją perteikti kitam asmeniui. Labai svarbus yra rezultatų išlaikymas.

3. Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Pirma kartą nuėjau į salę kai man buvo 11 metų.

4. Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Manau kiekvienas susiduria su baime sportuoti salėje, kadangi salėje sportuoja ir patyrę, ir naujokai, ir tu gali išsiskirti iš kitų nieko nemokėdamas arba ne taip atrodydamas kaip kiti sportininkai.

5. Ką patartumėte naujokams?

Svarbiausias žingsnis naujokams yra jų startas ir rankų nenuleidimas. Jei startas bus sėkmingas ir rankos nebus nuleistos, valio tuomet tu lipsi karjeros laiptais.

6. Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Sportuoju į savaitę 6 kartus.

7. Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Mėgstamiausia treniravimo grupė yra nugaros didieji raumenys. Bet noriu akcentuoti, kad viskas turi buti treniruojama simetriškai.

8. Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Tikrai nesunku, svarbiausia reikia mokėti prieiti prie žmogaus ir pateiktį teisingą motyvaciją, kiekvienam žmogui motyvacija yra skirtinga.

9. Motyvacinė frazė.

Visada pirmyn ir ne žingsnio atgal ( Visada kartodavo treneris daugkartinis Kudo čempionas I.Barisas )

Užduok klausimą Natui