Gintarė Vaskūnienė

Gimimo metai: 1985 m.
Ūgis: 168 cm
Svoris: 65 kg
Patirtis: Asmenine trenere dirbu jau 12 sezoną, treniruokliuose dirbau 4 metus
Laimėjimai/išsilavinimas:
LKKA aerobika / treniruoklių salės asmeninė trenerė / bakalauras. Nesu dalyvavusi fitneso varžybose, mane labiau domina sveikata, o ne varžybų medaliai. Šokių konkursų laimėta daug, bet tai su šokių komanda.  

1. Kodėl būtent asmeninis treneris?

Asmeninis treniravimas visada bus pats geriausiais pasirinkimas, nes gali pažinti klientą, jo poreikius, matyti stipriausias vietas ir vietas, kurias reikia sustiprinti, bei parinkti krūvį būtent jam. Iš to rezultatas atsirenda tik greitesnis.

2. Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Kliento rezultatai, tai tarsi mano vizitinė kortelė.

3. Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Salėje atsiradau būdama 16 metų.

4. Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Šokiai ir sportas nuo 7 metų buvo mano gyvenime, todėl baimės salei nebuvo.

5. Ką patartumėte naujokams?

Pirmieji mano patarimai nedaryk nėsąmonių ir pasiklausk, nes kartais pasekmės būna labai blogos. Ir nepersistenk, o pamilk judėjimą ir negalėsi be to.

6. Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Šiuo metu per dieną vedu 4 – 8 treniuotes ir viena auginu du mažylius. Todėl kitamm sezonui esu davusi griežtą pažadą sau – 2-3 val. per savaitę tik sau 🙂

7. Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Nesirenku vienos – man patinka viso kūno balansas, gražios ir proporcingos viso kūnos formos. Niekada neptiko vaikytis kūno kulto madų.

8. Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Sunkiausia motyvuoti žmones, kurie į salę ateina norėdami vaikytis madų. Jeigu žmogus nori, motyvuoti lengva 🙂

9. Motyvacinė frazė.

Nesvarbu kaip lėtai judi, tai šimtą kart geriau nei nedaryti nieko.

Užduok klausimą Gintarei

Apie Gintarę

Esu – Gintarė – grupinių šokių ir sporto užsiėmimų asmeninė trenerė.
Dar studijuodama LKKA – pradėjau dirbti. Tai sėkmingai tęsiu, jau 12 – tus metus .
Galiu džiaugtis , kad esu viena iš tų, kuri kasdien į darbą keliauja kaip į šventę. O dirbti – įdėjus visą savo širdį – vienas geriausių mano patirtų jausmų.
Šokis ir fizinis aktyvumas kažkam yra tik viena gera dalelė praleisti vakarą – o man tai visas gyvenimas! Gyvenimo skonis keičiasi, tik įpylus tam tinkamiausius prieskonius!
Gyvenime reikia visko – skanaus, sotaus, kaloringo ir ne, sauso, šlapio, sūraus, saldaus, virto, kepto, garinto, džiovinto ir kitaip paruošto maisto. Svarbu kiek ir kada. Konsultuoju ir sudarinėju asmeninius mitybos ir fizinio aktyumo planus. Programą ruošiu kiekvienam asmeniškai.