Giedrius Adonai

Užduok klausimą Giedriui

Gimimo metai:1978 m.
Ūgis: 175 cm
Svoris: 87 kg
Patirtis:
1. 2017 m. – dabar  /  Asmeninis treneris, Sporto klubas „FitClub“, Kaunas.
2. 2016 – 2017 m.  /  Sporto klubo administratorius – treneris, Sporto klubas „Orionas“, Kaunas.
3. 2013 – 2016 m.  /  Asmeninis treneris – klubo vadovas, Sporto klubas „Mediterraneo – Estepona Calle Ibiza“, Málaga, Ispanija.
4. 2010 – 2013 m.  /  Asmeninis treneris, Sporto klubas „Buddha Gym – Nueva Cancelada“, Málaga, Ispanija.
5. 2008 – 2010 m.  /  Asmeninis treneris, Sporto klubas „Sunset Beach Club“, Málaga, Ispanija.
6. 2001 – 2008 m.  /  Tęstinė holistinė sporto praktikos ir teorijos analizė: gilinimasis į save per tradicines ir alternatyvias sporto praktikas, meditacija, psichologinio – emocinio elemento sąsajų su sporto pasiekimais ir geros savijautos rodikliais stebėsena; Praktinis darbas su individualiais atletais: integruotų specialių sporto programų kūrimas bei jų vykdymo priežiūra. 

Laimėjimai/išsilavinimas:
Esu Lietuvos sporto akedemijos licenzijuotas treneris, nuolat tobulinu kvalifikaciją sporto pedagogikos, psichologijos, kineziterapijos srityse.

1. Kodėl pasirinkote trenerio kelią?

Eidamas savo gyvenimo keliu patyriau, kad sportas, savęs tobulinimas ir augimas įvairiose disciplinose suteikia begalinę energiją ir gyvenimo džiaugsmą. Norėdamas pasidalinti savo žiniomis ir viskuo, ką suteikia buvimas nuolatiniame judėjime, pasirinkau asmeninio trenerio kelią.

2. Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Kliento pasiekti rezultatai sąlygoja tiek vidinio emocinio, tiek išorinio džiaugsmo atsiradimą ir pasitenkinimą kūrybiniu procesu. Visa tai savo ruožtu perduodu žmonėms. Gerą EMOCIJĄ.

3. Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Pirmą kartą sporto salę teko iš arti pamatyti aštuonerių metų. Tai buvo lengvosios atletikos maniežas. Nuo tada iki šių dienų išliko pomėgis bėgioti. Treniruoklių salę aplankiau būdamas dvylikos metų, tačiau dėl tuo metu galiojusio amžiaus ribojimo teko laukti dar metus. Tad antrą žingsnį žengiau jau būdamas trylikos.

4. Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Kadangi savo sportinę karjerą pradėjau gana anksti ir išbandžiau daugelį disciplinų, baimės jausmo nebuvo. Visada nugalėdavo smalsumas ir žingeidumas, noras padaryti taip, kaip matai darant stipresnius už save.

5. Ką patartumėte naujokams?

Naujokams patarčiau tiesiog neskubėti, pirmiausia sukonkretinti, ko tiksliai siekiate, ką galite dėl savo siekio aukoti, kas bus, kai įgyvendinsite savo siekį? Na, žinoma, būti kantriems. Mano galva, kantrybė – viena svarbiausių žmogaus savybių.

6. Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Mano darbo specifika šiuo metu tokia, kad jei nesu išvykęs, sportuoju 6 – 7 dienas per savaitę. Tai daugiau specifinis judėjimas, nei klasikinis svarmenų kilnojimas.

7. Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Labiausiai mėgstu apkrauti visą kūno raumenyną vienu metu. Atlieku dar nelabai Lietuvoje populiarius (tikiu, kad neilgam) ropojimo pratimus, įvairius šuolius, judesius, kurie priverčia maksimaliai įstitempti visą kūną.

8. Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Motyvacijos suvokimas ir taikymas kito žmogaus atžvilgiu reikalauja tam tikrų specifinių žinių ir, be abejo, gana aukšto empatijos lygio. Esu įsitkinęs, kad viskas priklauso nuo vidinio noro padėti kitam žmogui, kuris galbūt instinktyviai pasirenka tave kaip savo vedlį. Nestokoju noro padėti, esu tam pasiruošęs.

9. Motyvacinė frazė.

Kas dieną daryk mažus dalykus, kurie pavers Tave tiesiog nenugalimu. Šypsokis.