Arnoldas Tuleikis

Gimimo metai: 1992 m.
Ūgis: 177 cm
Svoris: 101 kg
Patirtis: Asmeninis treneris virš 10 metų
Laimėjimai: 

 

1. 2009 WFF EUROPE CHAMPIONSHIP POWER SPORT FITNESS 1 vieta.
2. Daugkartinis Lietuvos jėgos dvikovės prizininkas.
3. WFF lengvojo kultūrizmo Lietuvos čempionatas- 1 vieta
4. WFF lengvojo kultūrizmo mėgėjų pasaulio čempionatas- 2 vieta
5. LKFF lengvojo kultūrizmo PUMP IT CUP taurė- 2 vieta

Kodėl būtent asmeninis treneris?

Pasirinkti asmeninio trenerio karjerą paskatino noras pasidalinti savo sukaupta patirtimi su kitais, noras padėti išvengti klaidų, kurias daro naujokai sporto salėje, taip pat apsaugoti žmones nuo traumų sportuojant. Vienas iš svarbiausių tikslų padėti žmonėms išmokti sportuoti teisingai nuo pat pradžių taip sutaupant jų laiką ir išvengiant nereikalingų traumų.

Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Tai didžiulė motyvacija man dirbti ir dėti dar didesnes pastangas dėl dar geresnių rezultatų.

Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Pirmą kartą salėje apsilankiau būdamas 14 – os metų.

Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Buvo baimė, bet noras sustiprėti buvo didesnis.

Ką patartumėte naujokams?

Užsibrėžti realius tikslus ir siekti jų palaipsniui, bei stengtis išlaikyti kuo ilgiau motyvaciją. Iš savo asmeninės patirties galiu teigti, kad gerus rezultatus galima pasiekti tik sunkiu darbu.

Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Masės auginimo periodui 4-5 kartai per savaitę, o kultūrizmo varžybų pasiruošimo periodu 6-7 kartus per savaitę.

Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Pečių treniruotės mėgstamiausios, nes pečiai – viena iš raumenų grupių, kuri labiausiai pagerina vyriškas proporcijas.

Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Taip, sunku, tačiau viskas yra įmanoma, svarbiausia surasti tinkamą būdą kaip motyvuoti. Asmeninis treneris gali padėti.

Motyvacinė frazė.

Kiek įdėsi darbo, tiek ir turėsi.

Užduok klausimą Arnoldui