Asmeninė trenerė Raminta Kerulytė

Gimimo metai: 1988 m.
Ūgis: 178 cm
Svoris: 69 kg
Patirtis: 5 metai asmeninė bei grupinių treniruočių trenerė, 3 metai vyr. asmeninė trenerė
Laimėjimai/Išsilavinimas: 

Pedagoginis universitetas;
EREPS EQF level 3 Fitness Instructor

 

1. Kodėl pasirinkote trenerio kelią?

Trenerio kelią pasirinkau todėl ,kad esu labai aktyvi,mėgstu aktyviai leisti laisvalaikį, taip pat patinka padėti žmonėms išmokti judėti be suvaržymų, taip pat motyvuoti bei siekti norimų rezultatų.

2. Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Puikaus darbo įvertinimą, laimę ir džiaugsmą 🙂

3. Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Pirmą kartą į sporto salę nuėjau prieš 10 metų.

4. Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Buvo labai didelė baimė sportuoti treniruoklių salėje, todėl pirmą kartą pasirinkau grupinę treniruotę. Ir sakiau sau, kad niekad gyvenime neisiu į treniruoklių salę:) Niekada nesakyk niekada:)

5. Ką patartumėte naujokams?

Naujokams patarčiau būtent pradėti tik nuo treniruoklių salės ir ne savarankiškai, o su treneriu. Išmokti ne tik techniškai taisyklingai atlikti pratimus, bet išmokti ir taisyklingai atlikti judesius ir  kvėpuoti.Taip pat patarčiau kuo mažiau prisirišti prie treniruoklių.

6. Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Per savaitę tenka sportuoti 6-7 kartus.

7. Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Stengiuosi treniruoti visas raumenų grupes vienodai, bet kaip ir visoms moterims labiausiai patinka sėdmenų treniruotė.

8. Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Motyvuoti žmogų turintį priklausomybių nėra lengva, bet laikui bėgant gal ne visos, bet dalis priklausomybių dingsta 🙂

9. Motyvacinė frazė.

Motyvacinė frazė: Senstant, kad nebristumėte į skolas, raumeninį kostiumą reiktų visuomet rūpestingai prižiūrėti.

Užduok klausimą Ramintai