Asmeninė trenerė Kaune Erika Burinskaitė

Gimimo metai: 1988 m.
Ūgis: 170 cm
Svoris: 55 kg
Patirtis: Asmeninė trenerė Kaune virš 7 metų
Laimėjimai/išsilavinimas:

1. 2014 m. kūno kultūros ir sporto veiklos leidimas
2.
2018 m. Pažymėjimas: Raumenų, fascijų atpalaidavimo ir sąnarių mobilizavimo pratimai su volais.
3. 2018 m. Pažymėjimas: treniruotė su laisvais svoriais – modernios technikos didžiausiam efektyvumui.
4. 2018 m. Pažymėjimas: Viskas apie tempimą.
5. 2017 m. Pažymėjimas: Mitybos ir sportinio darbingumo sąsajos. Raumenų disbalansas sporte: simptomai, atpažinimas ir korekcija.
6. 2017 m. Pažymėjimas: Raumenų, sausgyslių ir fascijų treniravimo moderniosios technologijos ir treniruočių programų sudarymas.
7. 2017 m. Pažymėjimas: Nutukusių asmenų gyvensenos valdymas.
8. 2017 m. Pažymėjimas: Žmonių su laikysenos sutrikimais treniravimo ypatumai.
9. 2017 m. Pažymėjimas: Pakabinami diržai.
10. 2016 m. Pažymėjimas: FACTS treniruotė.
11. 2015 m. Pažymėjimas: Fitness treniruočių metodika.
12. Fitness bikini finalininkė
13. 2018 m. sporto mitybos specialistė

Kodėl būtent asmeninė trenerė?

Asmeninės trenerės darbas – mano svajonių darbas. Pasirinkau jį, nes aš nuoširdžiai džiaugiuosi klientų gyvenimo būdo pakeitimu iš esmės.

Ką Jums reiškia kliento pasiekti rezultatai?

Tai mane motyvuoja skirti jiems dar daugiau savo laiko, dėmesio ir patarimų, nes jų laimė yra mano laimė kvadratu.

Kada pirmą kartą nuėjote į sporto salę?

Pirmą kartą į salę nuėjau prieš 6 metus priaugti svorio ir susitvarkyti su skaudama nugara. Netrukus užlipau ant scenos fitness bikini kategorijoje ir dar vėliau tapau asmenine trenere, o viską pradėjau dėl svorio didinimo.

Ar buvo baimė pradėti sportuoti salėje?

Nebuvo, nes asmeninė trenerė buvo šalia ir gana greit daug ko išmokau. Nors rytais vos išlipdavau iš lovos, tačiau niekada nepasidaviau ir užsikrėčiau sporto “manija”.

Ką patartumėte naujokams?

Naujokams patarčiau išmokti teisingai daryti pratimus ir žengti visada vienu žingsniu daugiau, nei iš jų reikalaujama. Mažiau taupyti save ir dirbti ryžtingai.

Kiek kartų sportuojate per savaitę?

Sportuoju 3 kartus, nes labai daug laiko skiriu žmonėms, o pati tik palaiko formą, jėgos ir ištvermės balansą.

Kurią raumenų grupę mėgstate treniruoti labiausiai?

Neturiu mėgstamiausios grupės, kadangi kūnas turi būti funkcionalus, kad už salės ribų gyventume patogiai, be skausmo.

Ar sunku motyvuoti žmogų, kuris turi priklausomybių?

Bet kurį žmogų yra sunku motyvuoti, kuris nenori skirti dėmesio sau, kuris nejaučia atsakomybės už savo kūną, sveikatą. Tik tada kai jis iš tikrųjų norės – asmeninis treneris padės.

Motyvacinė frazė

Geri dalykai ateina lėtai, bet užtikrintai.

Užduok klausimą Erikai

Asmeninė trenerė Kaune Erika Burinskaitė

Grupinių ir asmeninių treniruočių sertifikuota asmeninė trenerė Kaune. Kodėl myliu savo darbą ir žmones? Nes sportas teikia energiją, vidinę ir išorinę harmoniją. Svarbiausia, kad viską galiu perteikti žmonėms: išmokinti teisingai judėti, sveikai valgyti, pamilti save iš naujo! Viso to rezultatas – klientų šypsenos bei lojalumas sveikai, aktyviai gyvensenai.