Mitybos planas – kelias į tavo kūno ir puikios savijautos sėkmę.

Ar jau pavargai kartoti sau, kad nuo rytojaus, nuo pirmadienio, nuo naujų metų, po atostogų pradėsiu sveikiau maitintis? Pradėsiu sportuoti? Jautiesi pervargęs nuo tos minčių prievartos sau ištisus metus?

Aš galiu padėti.

Individualus mitybos planas – vienas iš svarbiausių komponentų norint pasiekti gerų ir greitų rezultatų, kūno pokyčių ir geros savijautos:

  • Numesti svorio
  • Priaugti svorio
  • Padailinti visą kūną
  • Sumažinti celiulitą
  • Pasiekti savo norimų kūno pokyčių

Kokį poveikį pajausite laikydamiesi sveikos mitybos plano?

Jūs jausite didžiulį palengvėjimą savo organizme, puikų virškinimą ir žymiai didesnes energijos atsargas. Organizmas nebus apsunkęs nuo netinkamo maisto, o ir patys jausitės žvalesni, laimingesni ir sveikesni. Sveikos mitybos programa pagalba moterys turės ne tik gražų kūną, bet ir žvilgančius plaukus, švelnią odą bei stiprius nagus.

Ar galima pasiekti rezultatų laikantis tik individualaus sveikos mitybos plano?

Galima, tačiau sportas padailins Jūsų kūną, paryškins formas, sumažinsite riebalinį sluoksnį ir kūno raumenys įgaus tonuso. Taip pat pagreitinsite savo medžiagų apykaitą.

Nuosekliai sportuoti, rūpintis savo sveikata yra labai svarbu. Norint pasiekti geriausių rezultatų neužtenka vien tik sportuoti, lygiai taip pat svarbu ir laikytis disciplinuotos mtybos programos. Numesti svorio, atsikratyti kūno riebalų bus gerokai sunkiau jeigu maitinsitės netinkamai. Su mitybos programa Jūs tiksliai žinosite kiek, ko ir kada valgyti, kad pasiekti savo išsvajotus kūno pokyčius. Jūs žinosite kiek kalorijų, baltymų, riebalų ir angliavandenių reikia valgyti, kad įgyvendinti savo tikslus.

Kaip sudaromas individualus mitybos planas?

Mitybos programa sudaroma atsižvelgiant į Jūsų esamus valgymo įpročius, galimybes ir norimus įgyvendinti tikslus. Jums nereikės laikytis “grikių dietos”, visiškai atsisakyti kai kurių maisto produktų. Jūs turėsite žinių kaip valgyti skaniai ir sveikai. Jūs žinosite kada galima paskanauti ir pavalgyti nesveiko maisto. Individualus mitybos planas vyrams ir moterims – tai ne alinanti dieta, ne virtos, sausos vištienos valgymas, tai subalansuoti maisto produktai Jūsų tikslui įgyvendinti. Individualus mitybos planas – garantuoti rezultatai.

>Individualus mitybos planas vyrams

Eur25
  • Aukščiausio lygio asmeninis treneris Marius Mėgelaitis parengs individualų mitybos planą, kurio laikantis Jūs greitai ir užtikrintai pasieksite užsibrėžtų tikslų – numesite ar priaugsite svorio, padailinsite kūno linijas ir tiesiog gerai jausitės.

>Individualus mitybos planas moterims

Eur20
  • Aukščiausio lygio asmeninė trenerė Anastasija Sidorevič parengs individualų mitybos planą, kurio laikantis Jūs greitai ir užtikrintai pasieksite užsibrėžtų tikslų – numesite ar priaugsite svorio, padailinsite kūno linijas ir tiesiog gerai jausitės.

Pasirūpinkite savo sveikata, pasirūpinkite savimi. Jauskitės geriau, pasitikėkite savimi ir būkite sveiki, draugai.

3 greiti patarimai kaip be mitybos programos numesti svorio

#1 Atsisakyti nesveiko maisto.

Nesveikas maistas lėtina Jūsų medžiagų apykaitą, apkrauna žarnyną, organizmą ir jeigu Jūs dažnai vartojate nesveiko maisto produktus, Jūsų organizmas taip niekada ir nebūna lengvas, subalansuotas ir turi kovoti su sunkaus maisto apdorojimu. Mitybos planas – puiki priemonė subalansuoti savo organizmą ir pajusti lengvumą.

#2 Sportuoti arba būti fiziškai aktyviu

Reguliarus fizinis aktyvumas ir sportas aktyvina Jūsų medžiagų apykaitą. Geriau netinginiauti, o atyviau pajudėti, tai bus į naudą Jūsų kūnui, sveikatai ir savijautai.

#3 Naudoti lengvesnio pasisavinimo, virškinimo produktus

Jeigu norite numesti svorio – turite pakeisti tą sunkų, slegiantį ir energiją atimantį maistą į lengvesnį. Naudokite daugiau sveikųjų produktų – ryžių, grikių, pilno grūdo makaronų, avižinės košės, avokadų, žuvies produktų, vištienos, kiaušinių. Daugelis šių produktų būtų įtraukti į Jūsų mitybos programą. Ribokite daugelio tokių produktų vartojimą kaip batonai, kiaulienos produktai, sūreliai ir daugelis kitų produktų. Siūlome paįvairinti ir rytą pradėti nuo šio kokteilio:

AUKŠČIAUSIO LYGIO ASMENINIAI TRENERIAI IR MITYBOS SPECIALISTAI JUMS PADĖS ĮGYVENDINTI JŪSŲ TIKSLUS SU MITYBOS PROGRAMA!

“Esu už ilgalaikius rezultatus, kurie nepakenktų sveikatai.” – asmeninė trenerė Anastasija Sidorevič

>Mitybos planas vyrams

Eur25
  • Aukščiausio lygio asmeninis treneris Marius Mėgelaitis parengs individualią mitybos programą, kurios laikantis Jūs greitai ir užtikrintai pasieksite užsibrėžtų tikslų – numesite ar priaugsite svorio, padailinsite kūno linijas ir tiesiog gerai jausitės.

>Mitybos planas moterims

Eur20
  • Aukščiausio lygio asmeninė trenerė Anastasija Sidorevič parengs individualią mitybos programą, kurios laikantis Jūs greitai ir užtikrintai pasieksite užsibrėžtų tikslų – numesite ar priaugsite svorio, padailinsite kūno linijas ir tiesiog gerai jausitės.

Jeigu tu pasiruošęs įgyvendinti savo tikslus, turėti tokį kūną apie kokį visada svajojai, tuomet pradėk šiandien ir pasirink mitybos planą, kuris tinka tau.

Jeigu neturi pinigų nusipirkti, nepergyvenk, aš padovanosiu tau. Aš noriu duoti tau nemokamą pilvo preso sporto programą nemokamai.

Būk sveikas,

JusuAsmeninisTreneris.lt komanda

P.S Jeigu šis straipsnis buvo naudingas tau, nepamiršk sekti mūsų naujienas Facebook ir Instagram socialiniuose tinkluose!

%d bloggers like this: