EFEKTYVI IR LENGVA SPORTO PROGRAMA SU SAVO KŪNO SVORIU GREITIEMS REZULTATAMS

Nežinote kaip numesti svorio? Vis dar norite ir bandote pasiekti savo norimą kūno svorį? Be problemų. Jūs galite tai padaryti! Pabandykite įdėti pratimų su savo kūno svoriu į savo dienotvarkę. Jūs turėsite galimybę numesti svorio dirbdami su savo kūno svoriu žymiai greičiau.

kaip numesti svorio

KARDIO IR JĖGOS TRENIRUOTĖS KOMBINACIJA

Valanda jėgos treniruotės sporto salėje ir tada 30 minučių ant bėgtakio… wow, tai laiko vartojimas! Laimei, treniruotės su savo kūno svorio tinka abiems tikslams, todėl Jums reikia tik 20-40 minučių, kad pasiekti tokį patį efektą. Treniruotės stiprina Jūsų raumenis ir pakelia metabolizmo lygį tuo pačiu metu.

Šie pratimai sutvirtins Jūsų kūną ir padės išlaikyti širdį sveiką:

KAIP NUMESTI SVORIO? SUDIE, SUDIE KŪNO RIEBALAI!

Jeigu Jūsų tikslas yra numesti svorio, neabejotinai Jūs norite atsikratyti kūno riebalų taip pat. Mažesnis riebalų procentas užtikrina estetišką ir atletiškesnį kūną. Bet Jums nereikia praleisti valandų valandas ant treniruoklių, kad turėtumėte kūną, kurio visada norėjote. Kas turi laiko tam? Aukšto intensyvumo treniruotės yra ypač efektyvios, nes pakelia metabolizmą į aukštesnį lygį. Papildomai, tai turi aukštą deginimo efektą ir po krūvio. Tai reiškia, kad Jūsų kūnas degins kalorijas po jūsų treniruotės ir tada kai Jūs ilsėsitės.

Ši treniruotė padės Jums sužinoti kaip numesti svorio ir kalorijų per 30 minučių:

SUTVIRTINKITE VISĄ SAVO KŪNĄ

Viso kūno treniruotė nereiškia izoliuoti kitų raumenų grupių, tai visiškai viso kūno treniruotė. Pavyzdžiui, pritūpimai, ne tik dailina Jūsų užpakaliuką, jie taip pat stiprina ir Jūsų korpuso raumenis. Kai Jūs darote “lentos” pratimą, apkraunate ne tik pilvo presą, bet aktyvuojate rankų ir kojų raumenis taip pat. Viso kūno treniruotė veikia daugelį skirtingų raumenų grupių tuo pačiu metu. Štai kas padaro šias treniruotes tokiomis efektyviomis!

kaip numesti svorio

VISADA ATSIRANDA LAIKO VISO KŪNO TRENIRUOTEI

 

Geri ketinimai dažnai pasibaigia dėl laiko trūkumo ir užimtos dienos nepalieka laiko geroms treniruotėms. Geras dalykas apie viso kūno treniruotes namuose ar lauke yra tai, kad Jūs neturite nusigauti iki sporto salės po sunkios darbo dienos. Viso kūno treniruotė sunaikina visus pasiteisinimus dėl laiko trūkumo. 20 minučių treniruotė sudaro tik 1,4% Jūsų dienos. Žinoma, Jūs turite laiko tam. Įšokite į savo sportinius rūbus, pasidarykite truputį erdvės kambaryje ir pradėkite savo treniruotę. Jums tikrai liks pakankamai laiko ir pagaminti pietus ir linksmai praleisti laiką su savo mylimąja šeima.

 

Vienas paskutinis patarimas: nenusivilkite jeigu kilogramai netirpsta tokiais greičiais kokiais norėtumėte. Palaipsniui svorio metimas (0.5 – 1 kg per savaitę) yra žymiai sveikiau ir padės Jums išvengti “sugrįžimo” efekto ateityje. Nepamirškite ir sveikos mitybos maisto produktų savo racione. Jeigu sunku su mityba, rezultatai gali pasirodyti tik vėliau.

Ar tau reikia pagalbos pakeisti savo kūną į gražesnį, dailesnį, sveikesnį? Tuomet pasiimk šį mitybos planą šiandien! Kaip numesti svorio? Sprendimai visada yra! Kreipkitės ir mes Jums padėsime.

Gero sporto!

Manote, kad straipsnis buvo naudingas? Sekite mus socialiniuose tinkluose, kad nepraleistumėte naudingiausios informacijos!
JusuAsmeninisTreneris.lt

%d bloggers like this: