1. Sutrumpinkite savo treniruotes

Jeigu Jūs lankote sporto salę – puiku. Sporto salėje tikrai nereikia praleisti keletos valandų ar daugiau. Reikia sportuoti protingai ir atsižvelgti į kokybę, o ne kiekybę, todėl atlikite savo treniruotes iki valandos trukmės – Jums to pilnai užteks. 

  1. Pasivaikščiojimai

Greitas ėjimas pakels Jūsų energijos lygį, ko pasekoje jausitės žvalesni ir energingesni. Tai taip pat prisidės prie Jūsų sveikatos gerinimo, geresnio raumenų tonuso ir dailesnių formų.

  1. Gerkite vandenį

Gerkite daug vandens. Dehidratacija veda į mažą energijos lygį, todėl jaučiatės išsekę, pavargę ir nepailsėję. Stenkitės turėti visada su savimi vandens buteliuką.

  1. Vaisiai

Pirmos dienos pusėje galite suvalgyti keletą vaisių, tai prisidės prie Jūsų energijos didinimo, tačiau nepiknaudžiaukite šiais gamtos kūriniais, nes juose daug išsiskiriančio cukraus!

  1. Miegas

Žinoma mes negalime nepaminėti Jūsų energijos lygio be miego. Miegas svarbus komponentas Jūsų sveiktai ir energinam gyvenimui. Poilsis prisideda labai daug ir prie sportinių rezultatų, todėl skirkite laiko sau.

  1. Čempiono pusryčiai

Pusryčiai – svarbiausia mitybos dalis. Kuo ryte aprūpinsite savo kūną, taip ir važiuosite. Venkite viso nesveiko maisto, kuris sekina ir apsunkina Jus, pasirinkite tokį maistą, kuris suteiks energijos visai dienai!

%d bloggers like this: